دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۲۸:۵۶

صادرات محصولات غیر نفتی از بنادر استان بوشهر

باشگاه خبری فراساحل: معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در سال گذشته یک میلیون و 290 هزار تن کالا و محصولات غیر نفتی از بنادر استان بوشهر به کشورهای چین، امارات، ژاپن، هند، اندونزی و کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، محمد شکیبی نسب با بیان اینکه طرح‌های بندری در استان بوشهر نقش مهمی در افزایش تخلیه و بارگیری داشته است، اظهار داشت: از مجموع یک میلیون و 670 هزار تن کالای صادر شده در سال گذشته از بندر بوشهر یک میلیون و 290 هزار تن آن مربوط به صادرات غیر نفتی بوده است.

وی با اشاره به فعال بودن 15 بندر در استان بوشهر افزود: از 15 بندر استان بوشهر، بنادر عسلویه، خارگ و بوشهر بیشترین سهم صادرات  در سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند. معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر افزایش صادرات میعانات گازی بیان کرد: بیشترین سهم صادرات از بنادر استان بوشهر به مواد نفتی، میعانات گازی، محصولات پتروشیمی، صنعت، کشاورزی، آبزیان و صنایع دستی اختصاص دارد. محمد شکیبی نسب از رونق صادرات از بنادر خبر داد و  اضافه کرد: از خرداد ماه، با عقد قراردادهای جدید صادرکنندگان با کشورهای هدف، صدور کالا رونق می‌گیرد. وی بیان کرد: صادرات محصولات از استان بوشهر عمدتا به کشورهای چین، امارات، ژاپن، هند، اندونزی و کشورهای حوزه خلیج‌فارس انجام شده است.



  کد خبر : 3644
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :